El passat 1 d’octubre la secció de ‘Cartes dels lectors’ de La República publicava un text crític d’un usuari habitual del servei d’autobusos SARFA-MOVENTIS. Enric Gimeno Aragonès, gerent de SARFA-MOVENTIS, contesta a través del mateix canal a l’usuari:
Apreciat usuari,
En primer lloc, demanar-li disculpes sinceres per les possibles molèsties que hagi pogut patir a conseqüència d’alguna incidència ocorreguda a les nostres línies. Des de SARFA-MOVENTIS, com a operadors de transport col·lectiu de viatgers i servidors públics, treballem diàriament per oferir el millor servei a les persones usuàries, amb la màxima professionalitat i d’acord amb els estàndards de qualitat i els protocols establerts. Alhora, i tot i les circumstàncies que ens ha tocat viure, seguim treballant incansablement per millorar dia rere dia el servei a les persones i a les seves necessitats de mobilitat.
Per tot això, ens agradaria poder conèixer els detalls i analitzar les raons que han causat el seu descontent per poder posar en marxa les mesures que calguin per tal de recuperar la seva confiança en el nostre servei. Restem a la seva completa disposició per qualsevol pregunta o aclariment que requereixi i, alhora, el convidem a les nostres instal·lacions centrals per mostrar-li com treballem i conèixer el nostre personal. Esperem poder recuperar la seva confiança i veure’l com més aviat millor a bord de SARFA-MOVENTIS.
Enric Gimeno Aragonès, gerent de SARFA-MOVENTIS