Edició 2341

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 22 de desembre del 2024
Edició 2341

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 22 de desembre del 2024

Resposta de Sarfa-Moventis

|

- Publicitat -

El passat 1 d’octubre la secció de ‘Cartes dels lectors’ de La República publicava un text crític d’un usuari habitual del servei d’autobusos SARFA-MOVENTIS. Enric Gimeno Aragonès, gerent de SARFA-MOVENTIS, contesta a través del mateix canal a l’usuari:

Publicitat

Apreciat usuari,

En primer lloc, demanar-li disculpes sinceres per les possibles molèsties que hagi pogut patir a conseqüència d’alguna incidència ocorreguda a les nostres línies. Des de SARFA-MOVENTIS, com a operadors de transport col·lectiu de viatgers i servidors públics, treballem diàriament per oferir el millor servei a les persones usuàries, amb la màxima professionalitat i d’acord amb els estàndards de qualitat i els protocols establerts. Alhora, i tot i les circumstàncies que ens ha tocat viure, seguim treballant incansablement per millorar dia rere dia el servei a les persones i a les seves necessitats de mobilitat.

Per tot això, ens agradaria poder conèixer els detalls i analitzar les raons que han causat el seu descontent per poder posar en marxa les mesures que calguin per tal de recuperar la seva confiança en el nostre servei. Restem a la seva completa disposició per qualsevol pregunta o aclariment que requereixi i, alhora, el convidem a les nostres instal·lacions centrals per mostrar-li com treballem i conèixer el nostre personal. Esperem poder recuperar la seva confiança i veure’l com més aviat millor a bord de SARFA-MOVENTIS.

Enric Gimeno Aragonès, gerent de SARFA-MOVENTIS

Et pot interessar  Usuaris d'autobusos a Tarragona lamenten desinformació envers la vaga i serveis mínims: "Si ho arribo a saber, no vinc"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Minut a Minut