Edició 2341

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 22 de desembre del 2024
Edició 2341

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 22 de desembre del 2024

PORSCHE gamma URQUINAONA sèrie 2021

|

- Publicitat -

Que vol dir això que ara no toca parlar d’independència perquè tenim molt morts sobre la taula? Precisament perquè tenim morts, els vius hem de tirar endavant. Prou censures!

Publicitat

Quina decisió prendrà el govern de la Generalitat? La submissió del 2008 per anar despullant drets i llibertats per conservar una autonomia buida de contingut? O farà el pas definitiu de la causa justa i completament indispensable cap a la independència de Catalunya?

Què està disposat a fer per al poble de Catalunya aquest govern o qualsevol altre, sigui o no de coalició, però independentista? Necessitem idees I+D en política que ens vulguin il·luminar el camí definitiu i, en aquest moment, no veig cap iniciativa ni des de Waterloo, ni tampoc cap cop d’efecte per mobilitzar la gent. Que potser més enllà del sit and talk de Lledoners, Waterloo i Suïssa, no se’ls acut res més?

Molts i variats governs han buscat mil maneres de trobar la fórmula per governar-nos amb l’estat espanyol que, com a mínim, ens respectés i ha estat sistemàticament impossible. Ha quedat demostrat que, fins i tot en aquesta pandèmia, cap govern de cap color que estigui manant a Espanya no ens deixarà respirar, sentir i estimar com un país lliure.

Hem de determinar-nos d’una vegada. Vàrem votar #1Oct i la pandèmia ens ha ratificat que, fins i tot en els moments més greus, l’estat espanyol ens apallissa, ens requisa, ens pren el control i les voluntats i només ens deixa els deutes, un deute resultat d’uns deures europeus, que ells han defraudat, i que, un cop més, ens tocarà pagar a nosaltres. I l’única manera de sortir d’aquest cercle viciós és amb la independència de Catalunya.

Mireu, jo em voldria comprar un Porche, perquè crec que és millor per circular que no pas un utilitari, que només serveix per anar fent circuitets curts, en moments puntuals, i pensant que ens pot durar tres o quatre anys. Després l’hauríem de canviar per no quedar-nos enrere i trobar-nos sense recanvis o actualitzacions.

El cotxe de segona mà ens va servir quan vam començar a aprendre a conduir: és el millor per donar i rebre cops, recordant com ho feien els nostres pares i avis. Malgrat que era evident que amb la nostra ferralla de vehicle no aniríem gaire lluny, almenys era un començament.

Tenir un Porsche no és fàcil: requereix molt de sacrifici i un notable nivell d’endeutament, si no tens el calés. També cal un nivell de professionalitat per mantenir-lo en bon estat, però és una inversió segura. Si el que vols és construir futur per a tu i per als teus, cal decidir-se amb la mirada llarga.

Et pot interessar  Jordi Pujol: "Sabem que no serem independents, com a mínim en 10 o 15 anys"

La marca Porsche comporta una història pròpia i una projecció amb idees molt avançades, amb un gran equip i una estructura a prova de pandèmies i d’imperis maldestres. Sap el que vol i com fer-ho per vendre el seu producte. És ben cert que tota empresa necessita un lideratge però més important resulta encara la línia d’acció empresarial que no el cap del consell d’administració. Si aquest lideratge no hi és, o entre els possibles aspirants no hi ha ningú que vulgui exercir-lo, aleshores ens en buscarem un altre i, si cal, treballarem amb un consell de gestors i professionals en cada una de les àrees imprescindibles. Volem els que estiguin més ben preparats, perquè el Posche pugui volar. Per aconseguir-ho és important que els socis de l’empresa prenguin conjuntament les millors decisions dins del consell. En un Porsche no només el disseny és important sinó, i sobretot, la fiabilitat, les prestacions ecològiques, de medi ambient i de sostenibilitat. Cal fer un producte que es vegi com el millor i es pugui vendre arreu del món.

La gent del poble som compradors de somnis, però la vida que hem construït ens està donant un bany de realitat i, allà on posàvem lliris, ara, enmig dels nostres morts i de la fam que ens espera, caldrà donar el definitiu cop de falç.

Hem d’estar disposats al que sigui per conduir aquest Porche de màxima exemplaritat. Si cal, farem una nova CANADENCA i deixarem de banda que el destí ens l’escrigui en lletres negres la INcompetència de l’INutilitari: deute, fam, corrupció, endeutament i il·legalitats. El nostre compromís ha de ser l’oposat, el del coneixement, la sostenibilitat i l’ecologia. Només així construirem una gran marca.

Últimament ja s’estan veient professionals que despunten en àrees estratègiques i que estan en disposició de fer un canvi de rumb definitiu, unes bones eines de país. Prenguem nota, fem xarxa i preparem les falçs.

Potser el nom del nou prototip de la gamma Porsche serà, Urquinaona 2021.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Minut a Minut