Edició 2431

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 22 de març del 2025
Edició 2431

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 22 de març del 2025

[Vídeo] Vox torna a fer el ridícul a l’hora d’identificar un exdirigent del Govern

Durant l'interrogatori a Joan Vidal de Ciurana, exsecretari de l'executiu català durant la legislatura de Carles Puigdemont

|

- Publicitat -

Publicitat

Vox ha tornat a fer el ridícul en una nova jornada del judici de l’1 d’octubre al Tribunal Suprem. Juan Cremades, advocat del partit d’ultradreta, ha preguntat a Joan Vidal de Ciurana, exsecretari del Govern, per una reunió amb Carles Viver Pi – Sunyer i un tal Joaquín Homs.

“No conec a cap Joaquín Homs”, ha contestat Vidal de Ciurana. Uns segons més tard, l’advocat ha canviat de formulació i li ha parlat de Quico Homs. En paral·lel, l’antic alt càrrec de la Generalitat ha expressat com en les reunions del Govern, fins al juliol de l’any 2017, “sempre es parlava de referèndum acordat amb l’Estat”.

Et pot interessar  La justícia nega l'amnistia als quatre policies espanyols que van mutilar Roger Español l'1-O
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí