Polèmica a la xarxa per un vídeo viral gravat per un votant de VOX que irromp agressivament a les oficines de protecció econòmica i ocupació de l’Ajuntament de Castellbisbal per queixar-se que no l’hagin contractat cridant consignes racistes. “Tengo que ver como negros están aquí trabajando en las calles de Castellbisbal, como negros están limpiando y barriendo y jodiendo los jardines y viendo como esta gente [les treballadores del consistori] no trabajan y les traes un currículum y lo único que hacen es ponerte pegas”, crida.
Durant el vídeo, grava a les treballadores i recorre sense permís les oficines municipals i, quan la persona que hi ha a recepció intenta demanar-li explicacions, se li encara i li crida que calli. “No me dan explicaciones de porque en este pueblo se hacen asociaciones para negros” o “se estan cogiendo a acogidos [refugiats]”, insisteix després de queixar-se que hagin considerat el seu currículum insuficient tot i creure ell que té “bastante calidad”.
I acaba amb una crida a la ultradreta -“¡Votantes de Vox, no dejemos permitir esto!”- abans que les treballadores, espantades, decideixin trucar a la policia.
Esto es lo que pasa cuando un votante de @vox_es no consigue un trabajo.
Yo diría que es para preocuparse. pic.twitter.com/Mk6OqG4gTK— Se sensato (@sesensato1) 13 de desembre de 2018