Edició 2436

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 27 de març del 2025
Edició 2436

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 27 de març del 2025

Vídeo | #MarcaEspaña: Almeida confirma a un fals alcalde de Kiev que deportaria refugiats per lluitar contra Rússia

|

- Publicitat -

L’alcalde de Madrid, José Luis Martínez-Almeida, ha quedat en evidència en una falsa entrevista per zoom. Un humorista es va fer passar pel regidor de Kyiv, Vitali Klitscko; durant la conversa Almeida va assegurar si era necessari traslladaria, contra la seva voluntat, a refugiats ucraïnesos a lluitar al front contra Rússia.

Publicitat

Un fet que representa una il·legalitat a nivell internacional. El vídeo s’ha fet públic aquest dimecres, tret a la llum pels dos humoristes russos Vovan i Lexus. En les converses que han sortit a la llum es pot comprovar com el polític del Partit Popular (PP) assegura textualment, amb anglès: “s’hauria de castigar a tots els bastards russos a Madrid”.

Aquests dos humoristes ja van enganyar a la ministra de Defensa, María Dolores de Cospedal, l’any 2017.

Et pot interessar  La derrota d’Europa: Ucraïna accepta un alto el foc “immediat” de 30 dies en les negociacions amb els EUA: “La pilota està al camp de Rússia”
Publicitat

Clica l'icona i subscriu-te al canal de Whatsapp

Tota l'actualitat al teu mòbil!

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí