Edició 2487

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 17 de maig del 2025
Edició 2487

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 17 de maig del 2025

Una víctima mortal arran de l’incendi d’un pis del Vendrell

|

- Publicitat -

L’incendi d’un habitatge situat al Vendrell (Baix Penedès) ha deixat una víctima mortal, un home de 92 anys. Els Bombers van rebre l’avís cap a les 12 de la nit d’una explosió a la primera planta d’un edifici situat al número 7 del carrer Jaume Marcé Diu, i van activar tres vehicles d’aigua, un de comandament i una autoescala.

Publicitat

Després d’iniciar les tasques d’extinció i recerca, van acabar localitzant la víctima sense vida al menjador. El personal mèdic del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que s’havia mobilitzat amb quatre unitats, en va confirmar la mort.

L’incendi va extingir-se passada la mitjanit, però la resta de veïns del bloc van haver de passar la nit fora de casa seva. Els Mossos d’Esquadra s’han fet càrrec de les diligències judicials i de la investigació del sinistre per esclarir les causes de l’incendi.

Et pot interessar  L'incendi de la nau de productes químics de Vilanova i la Geltrú està en fase d'estabilització
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí