El cantant terrassenc, Miki Núñez, ha denunciat un cas de catalanofòbia que hauria viscut a la seva pròpia pell en un supermercat de Madrid. Segons ha explicat a Twitter, ha sentit com una dona li deia a una altra persona que no agafés un producte català perquè “a esos ni agua”. “A ver si les ponen una bomba y se mueren ya todos los putos catalanes”, hauria dit aquesta persona.
Una barbaritat que hauria fet que Núñez li demanés que no “desitges així la mort dels demés” i li revelés que ell és català. “¿Tú eres catalán? Pues ojalá te pille la bomba a ti también”, li hauria contestat per després escopir odi també cap a altres col·lectius: “Gente negra, sudamericana, china”…
+ Señora no diga eso que está muy feo desearle la muerte a los demás. Y encima por razones de haber nacido en un lugar u otro. Y se lo dice un catalán que pasa mucho tiempo en Madrid y que le encanta.
-Tú eres catalán? Pues ojalá te pille la bomba a ti también.
— Miki Núñez (@mikiot2018) November 28, 2019
BASTA de juzgar a la gente por su lugar de procedencia, por el color de su piel, por como viste… joder ya. Que todxs somos iguales y ser iguales quiere decir ser igual de diferentes.
— Miki Núñez (@mikiot2018) November 28, 2019