Edició 2478

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 08 de maig del 2025
Edició 2478

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 08 de maig del 2025

Un dirigent del PP treu la bilis contra l’independentisme

Per la manifestació de Madrid

|

- Publicitat -

El PP no acaba de pair bé que l’independentisme faci una manifestació, aquesta tarda, pel centre de Madrid. Javier Maroto, secretari d’Organització dels populars, ha criticat a Manuela Carmena, alcaldessa de Madrid, i el president del Gobierno, Pedro Sánchez, per haver autoritzat l’acte.

Publicitat

“Amb Pablo Casado, això no tornarà a passar mai”, ha escrit Maroto al seu compte de Twitter. Un atac frontal a l’independentisme i en el qual, el dirigent popular demostra la seva fòbia a la llibertat d’expressió i manifestació, drets recollits en la constitució espanyola.

 

Et pot interessar  Amnistia Internacional conclou que la Generalitat Valenciana va vulnerar el dret a la vida i a la integritat física durant la dana
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí