El candidat de Junts per Barcelona, Xavier Trias, busca “el canvi” a la capital catalana amb una campanya “en positiu” i “sense sectarismes” que es contraposa a la candidata dels comuns i alcaldessa, Ada Colau. El número tres de la candidatura de Junts, Jordi Martí, ha presentat aquest dimecres els cartells de la campanya amb el lema “Fem-ho”.
És un eslògan que va fer servir el líder del PSC, Salvador Illa, en les eleccions catalanes del 2021. Martí ha assegurat que les fotografies de Trias no tenen “cap mena de filtre”: “Ell és natural i autèntic”. Trias intentarà captar un vot transversal defensant una forma de governar “amb rigor”, “sense improvisacions” ni “els sectarismes que caracteritzen a Colau”.
Trias donarà el tret de sortida a la campanya electoral aquest dijous amb un míting al Mercat dels Encants, on participaran també Laura Borràs, presidenta de Junts, i el secretari general del partit, Jordi Turull.
Tot i que encara no han publicat el programa electoral, Martí ha avançat que estarà dividit en dues parts, una per sectors i l’altre pels 10 districtes i 73 barris de la ciutat. “És un programa 100% factible i executables”, ha assegurat. Junts ha encarregat una cançó de rumba catalana per transmetre “optimisme” i “alegria” aquesta campanya.
https://twitter.com/TriasperBCN/status/1656267842906656769