Enxampat mentint Toni Cantó per esperonar la catalanofòbia al País Valencià. Aquest dimecres, el diputat de ‘Ciudadanos’ ha carregat a Twitter contra el “tripartit valencià” –en referència a Compromís, PSPV i València en Comú, que governen València– arran d’una campanya de màrqueting a la ciutat. Es tracta d’una campanya que vol assenyalar la ciència com un tret diferencial més de la societat espanyola i, per això, intenta desfer-se dels tòpics que es relacionen amb la seva cultura.
La imatge que ha indignat Cantó és una en què es pot veure la paraula ‘Flamenco’ guixada i -a través de la xarxa social- ha volgut fer creure que es tracta d’una campanya municipal simplement perquè està en un panell publicitari que lloga l’Ajuntament de València. Realment, ha sigut encarregada a l’empresa Aftershare (del conegut publicista Risto Mejide, que ja ha demanat disculpes als ofesos) per la Fundació Premis Rei Jaume I, que està presidida pel rei espanyol Felipe VI.
“Sembla que al tripartit valencià no li agrada el flamenc. És més de sardana”, ha escrit el de ‘Ciudadanos’ per seguir amb l’estratègia del partit d’esperonar la catalanofòbia al País Valencià. Tot i que molts usuaris han advertit Cantó que el que deia no era cert, ell no s’ha pronunciat al respecte.
Parece que al tripartito valenciano no le gusta el flamenco.
Es más de sardana. pic.twitter.com/dRlN1zIdqT— Toni Cantó (@Tonicanto1) 14 de novembre de 2018