Edició 2481

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 11 de maig del 2025
Edició 2481

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 11 de maig del 2025

Nou èxit de Plataforma per la Llengua al País Valencià: Sanitat escriu a la fi el nom de Joan Llorenç correctament

|

- Publicitat -

Plataforma per la Llengua al País Valencià ha aconseguit que la conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública de la Generalitat Valenciana elimini el nom castellanitzat de Joan Llorenç de la placa del centre de salut de València. Fins ara, s’hi llegia “Juan Llorens”, però les queixes de l’entitat han fet que, a la fi, el centre llueixi el nom en valencià del líder de les Germanies.

Publicitat

Acabem amb vora 40 anys d’anomalia!“, ha celebrat en una piulada l’ONG del català, després de tres anys de litigacions i tràmits administratius. Així mateix, Plataforma ha mostrat agraïment pel suport de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua i l’Oficina de Drets Lingüístics. “De vegades la perseverança dona fruits!“, ha exclamat.

 

Et pot interessar  La Plataforma per la Llengua recorre al TSJC la negativa de Salut d'investigar una discriminació lingüística a Can Ruti
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí