L’empresa operadora de telefonia Vodafone ha fet de les seves i ha sortit a la llum un cas d’estafa escandalós. Tal com informa el diari El Digital de Albacete, l’empresa ha hagut de retornar una penalització de 180 euros que va aplicar a una persona difunta. Primer, la filla de la persona traspassada va contactar amb Vodafone per avisar que el seu pare havia mort, i per tant donar-lo de baixa dels seus serveis. D’entrada, l’empresa no hi va posar problemes, informant que la causa per la qual demanava la baixa no suposaria cap càrrec addicional ni cap penalització.
Res més lluny de la realitat, el passat abril la usuària va rebre una factura de 180 euros associada al contracte del seu pare. Quan va reclamar, Vodafone li deia que la línia del seu pare havia estat utilitzada, la qual cosa era mentida. Per acabar-ho d’adobar, en to de broma, el teleoperador li va dir que no podia enviar més formularis de reclamació i li va recomanar que es dirigís a una associació de consumidors.
Aquests fets van passar a Alacant, i per sor, la FACUA de la Comunitat Valenciana ha aconseguit que l’empresa retornés el pagament.