El Corte Inglés ha volgut tallar de soca-rel la polèmica sobre la seva ignorància amb clients catalans. Així, el centre comercial ha mencionat la periodista cultural, Eva Piquer, en una piulada on s’han disculpat. “Lamentem sincerament el que t’ha passat”, han comentat, però el que havia de ser un missatge cortès s’ha acabat convertint en una excusa que només fa que carregar el mort a una persona que feia molt poc temps que treballava a l’empresa: “Després d’investigar-ho, hem detectat un error humà d’una persona recentment incorporada al Call Center“. Amb aquest missatge, esborren qualsevol rastre de dignitat que els podia quedar, i encara rematen el missatge assegurant que “aquesta resposta individual no correspon a cap estratègia corporativa”, una explicació que molts usuaris han posat en dubte.
@EvaPiquer, lamentem sincerament el que t’ha passat. Després d’investigar-ho, hem detectat un error humà d’una persona recentment incorporada al Call Center. Ens avalen 60 anys a Catalunya i t’assegurem que aquesta resposta individual no correspon a cap estratègia corporativa.
— El Corte Inglés (@elcorteingles) December 11, 2020