Edició 2182

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 16 de juliol del 2024
Edició 2182

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 16 de juliol del 2024

Aena enfonsa encara més la seva mala reputació negant-se a acceptar consultes en català

|

- Publicitat -

La polèmica empresa gestora dels aeroports espanyols i catalans, i aliada del Gobierno en el serial de l’amplicació de l’aeroport d’El Prat, ha tornat a generar rebombori a la xarxa per una nova evidència de la seva manca de compromís amb el territori que cobreix. Així ho ha evidenciat un dels membres de la Secretaria Nacional de l’ANC, Jordi de Bofarull, en una piulada que comparteix la resposta d’Aena a una consulta o reclamació que ell mateix va enviar en català.

Publicitat

Al missatge, l’empresa es disculpa per les “molèsties ocasionades” però informa que l’atenció a la seva petició només pot ser en castellà o en anglès. Després de facilitar un telèfon, l’afectat per una nova discriminació lingüística ho ha denunciat a la xarxa, i la piulada de Twitter s’ha fet viral. “Aena no accepta que des de l’aeroport de Barcelona els clients els adrecin missatges en català”, ha dit, reben el suport de centenars d’usuaris de la xarxa que al seu torn han fet una crida a bombardejar l’empresa amb correus i missatges en català perquè acabin permetent la comunicació en llengua catalana.

Et pot interessar  Emergència lingüística: el català a l'ESO registra la pitjor nota des del 2013 a les competències bàsiques
Publicitat

Opinió

Subscriu-te al canal de WhatsApp

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Minut a Minut