Les televisions espanyoles més grans, tant públiques com privades, van més lligats a l’extrema dreta del que podria semblar. Així ho demostra un recent moviment del partit de Santiago Abascal, que ha fitxat el periodista Álvaro Zancajo com a director de comunicació per la seva campanya de cara a les eleccions andaluses.
La decisió ha estat presa en part per la candidata Macarena Olona, i suposa que un periodista que havia treballat a Antena 3 i a RTVE passi a ser imatge de l’extrema dreta. El 2014, Zancajo va ser director de ‘Noticias 2′ a la cadena privada espanyola, i el 2016 va passar a ser director del canal 24 Horas de TVE, a més de director de notícies de rtve.es. Són importants càrrecs que fan pensar que l’extrema dreta també es cola a les altes posicions dels mitjans de comunicació d’Espanya. Per la seva banda, Zancajo ha mostrat orgull d’aquesta maniobra del grup feixista, ja que es va passejar sense miraments per la Feria de Sevilla juntament amb altres membres del partit.