Edició 2494

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 25 de maig del 2025
Edició 2494

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 25 de maig del 2025

Puigdemont, davant la filtració de la xifra que reclamarà el Tribunal de Cuentas: “Coses de la democràcia espanyola”

|

- Publicitat -

El president de la Generalitat a l’exili, Carles Puigdemont, s’ha expressat en el marc de la filtració del diari El País que ja ha explicat detalladament quines seran les quantitats que el Tribunal de Cuentas reclamarà al 40 excàrrecs del Govern en el marc de la despesa d’Acció exterior. En una piulada, Puigdemont parla directament de “la quantitat que el Tribunal de Cuentas ens vol robar”, criticant la filtració al mitjà espanyol, i ironitzant amb la “democràcia espanyola”, de la qual assegura que “el franquisme continua viu perquè el cap de l’Estat li deu la corona”.

Publicitat

Tot plegat, quan encara no s’ha fet oficial la xifra que el Tribunal de Cuentas reclamarà al president exiliat i a Junqueras, entre d’altres, als quals segons El País reclamarà dos milions d’euros per cap.

Et pot interessar  Els mossos que van fer els informes sobre la fugida de Puigdemont diuen al jutjat que els van acotar la investigació
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí