Edició 2496

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 26 de maig del 2025
Edició 2496

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 26 de maig del 2025

La CUP crea una assemblea ecologista per confeccionar un full de ruta amb mesures pel canvi social

|

- Publicitat -

El consell polític de la CUP ha aprovat aquest dissabte la celebració de la primera assemblea nacional ecologista per “encarar els reptes socials, econòmics i ambientals actuals” des de l’òptica de l’ecologisme més “combatiu i polític”. L’assemblea nacional ecologista vol aglutinar tota la militància interessada en la lluita en defensa del territori i assentar les bases estratègiques per incorporar l’eix ecologista a les propostes i accions de transformació arreu dels territoris de parla catalana. La CUP busca així dibuixar un full de ruta i una bateria de mesures i propostes per avançar cap al canvi social, econòmic i ambiental. El procés assembleari comptarà amb la participació de les assembles territorials.

Publicitat

L’assemblea nacional ecologista conclourà amb la celebració d’una assemblea extraordinària ecologista entre l’octubre i novembre de 2020. La data estarà condicionada a la situació sanitària del moment.

Et pot interessar  La CUP creu que Catalunya no tindrà "sobirania financera" sense "banca pública" però veu negativa l'opa del BBVA
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí