Edició 2403

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 22 de febrer del 2025
Edició 2403

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 22 de febrer del 2025

Interrompuda la circulació de l’R3 al nucli de Barcelona per una incidència en la infraestructura

Segons informa Adif, s'ha establert un pla alternatiu de transport per carretera

|

- Publicitat -

 La circulació de l’R3 al nucli de Barcelona es troba interrompuda per una incidència en la infraestructura entre Puigcerdà i la Molina. Segons informa Adif, el seu personal està treballant per resoldre la incidència tan aviat com es pugui i, per ara, s’ha establert un pla alternatiu amb transbords per carretera per als viatgers afectats.

Publicitat

A primera hora d’aquest dilluns, una incidència en un tren entre les estacions de Puigcerdà i la Molina ha mantingut interrompuda la circulació durant una estona i s’ha resolt. Posteriorment, però, Adif ha informat d’una nova interrupció per una incidència en la infraestructura.

Et pot interessar  La Generalitat i el govern espanyol tornen a reunir la Comissió bilateral d'Infraestructures després de més de dos anys
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí