Edició 2311

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 22 de novembre del 2024
Edició 2311

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 22 de novembre del 2024

Frustració i resignació entre els passatgers afectats per l’avaria de Renfe

|

- Publicitat -

La nova avaria està acabant la paciència de molts usuaris de Renfe. En aquesta ocasió, la xarxa de trens de Rodalies ha patit aquest divendres una nova jornada de retards, provocats per una avaria a la catenària entre el tram de Sant Vicenç de Calders i Vilanova i la Geltrú. Renfe ha gestionat un servei complementari per carretera, una situació que ha provocat frustració i resignació entre usuaris. Així ho argumenten diferents usuaris:

Publicitat

Josep Màsich, un jove lleidatà que estudia a Barcelona, critica els retards viscuts i no descarta utilitzar el servei d’AVE, tot i ser més car. “Han plantejat els abonaments que ens convenen molt al jovent, però potser val la pena deixar d’utilitzar l’abonament i optar per l’AVE o transport privat, perquè el transport públic és una comèdia”, ha reflexionat.

Els usuaris que anaven en altres direccions han lamentat la manca de comunicació clara a l’hora de seguir la seva jornada. És el cas de la Cecilia Mguema, una passatgera que tenia previst viatjar a València a veure la família. Resignada, ha lamentat que des de Renfe no se li proporcionés informació sobre la sortida del seu tren ni quines alternatives tenia. Una situació similar a la viscuda per l’Ainhoa Rodríguez, que marxava de Comarruga en direcció a Castelló, coincidint amb les festes del seu poble. El seu tren ha patit un retard d’una hora. A d’altres usuaris els ha esguerrat el pla del dia, com per exemple al Jordi Valjoana, que juntament amb un company, tenien previst arribar a Àger per fer una ruta ciclista. Carregats amb les bicicletes, han hagut d’utilitzar el servei d’autobús amb un retard destacat. “Fa molts dies que teníem preparada la ruta, teníem previst arribar a Lleida amb tren a primera hora del matí i fer transbord fins a Àger. De moment, se’ns ha anat en orris el pla”, ha lamentat.

La incidència arriba un mes després de la posada en marxa dels abonaments gratuïts per al transport públic i una setmana des de la interrupció de més de tres hores del servei per un error informàtic d’Adif.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Minut a Minut