Edició 2483

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 13 de maig del 2025
Edició 2483

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 13 de maig del 2025

Dos intoxicats en un incendi a un pis de Tarragona

|

- Publicitat -

Dues persones han resultat intoxicades lleus per inhalació de fum en un incendi aquesta matinada de Nadal a un pis de Tarragona, segons han informat els Bombers. Les flames s’han situat a la cuina del domicili i els dos ferits, que viuen a l’immoble, als baixos d’un edifici del carrer Riu Ter, han estat traslladats a l’hospital.

Publicitat

Els Bombers han enviat cinc dotacions per atendre l’emergència, l’avís de la qual l’han rebut a dos quarts de sis de la matinada. Quatre veïns de l’immoble havien sortit de l’edifici com a mesura preventiva abans de l’arribada dels efectius del cos d’extinció d’incendis. El foc ha quedat totalment apagat poc després de tres quarts de sis. A partir d’aquell moment, els Bombers ja han pogut començar a ventilar el pis.

Et pot interessar  L'associació de víctimes de la repressió franquista a Tarragona insta el Govern a reobrir la tercera fossa de la ciutat
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí