En els darrers anys, sense corre cap risc, les empreses privades s’han repartit més de 200 MEUR en dividends, un exemple del capitalisme salvatge permès per les administracions
El president de la Generalitat, Salvador Illa; i l’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, han escenificat aquest dissabte la posada en marxa del Tram fins a Verdaguer. L’acte, que s’ha fet en el marc de la Festa del Tramvia, s’havia de celebrar a finals de novembre, però es va ajornar per la dana al País Valencià. Tres mesos després, la primera tinenta d’alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, Laia Bonet, ha assegurat que el govern treballa “amb empenta” per continuar amb l’obra i “enllestir” la connexió fins a Francesc Macià.
Silenci sobre aquest escàndol denunciat per la Sindicatura de Comptes
Per la seva banda, la portaveu de BComú, Janet Sanz, ha retret que no hi hagi un “calendari clar” i ha exigit que s’acabi durant aquest mandat. “No hi ha excuses per mantenir aquest projecte aturat”, ha dit Sanz.
Illa i Collboni escenifiquen la posada en marxa del tramvia més car de la història fins a Verdaguer
Recordem que segons la Sindicatura de Comptes l’explotació del tramvia per part d’empreses privades representa un cost monstruós que surt del diner públic

|
- Publicitat -
Publicitat