Edició 2445

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 05 de abril del 2025
Edició 2445

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 05 de abril del 2025

Mireia Vehí: “Aquí tothom passa pel jutjat menys Juan Carlos”

|

- Publicitat -

La diputada de la CUP Mireia Vehí ha carregat contra el retorn a Espanya del rei fugat i ho ha titllat d’escàndol polític de primera ordre. “Aquí tothom passa pel jutjat menys el senyor Juan Carlos”, ha exclamat l’anticapitalista en roda de premsa des del Congreso.

Publicitat

“Mentre apugen els preus o la gent no pot pagar el lloguer… el senyor Juan Carlos ve a veure una regata”, ha constatat, tot seguit per criticar que tingui la barra de fer broma i dir que “està una mica desentrenat”. Així mateix, culpa al PSOE com a responsable de l’escàndol que això suposa.

Vehí també ha comparat la impunitat del monarca amb la persecució que ha patit Valtònyc en una piulada. “En Valtònyc a l’exili i el caradura de Joan Carles I ve a fer regates”, ha reblat.

Et pot interessar  La CUP es desmarca del Pacte Nacional per la Llengua: "No participarem del procés de pacificació de PSC i PSOE"
Publicitat

Clica l'icona i subscriu-te al canal de Whatsapp

Tota l'actualitat al teu mòbil!

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí