Edició 2485

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 15 de maig del 2025
Edició 2485

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 15 de maig del 2025

L’Aliança Lliure Europea reclama a l’Estat el reconeixement del dret d’autodeterminació de Catalunya

|

- Publicitat -

En l’assemblea general celebrada a Brussel·les, Aliança Lliure Europea ha donat llum verda a una resolució d’ERC que dona suport a continuar amb la taula de diàleg “sense cap límit en el debat polític” i “com a mecanisme per resoldre el conflicte polític”.

Publicitat

La resolució també demana una llei d’amnistia que “garanteixi la fi immediata de la repressió política i el retorn dels exiliats”. A més, el text reclama a l’Estat el reconeixement del dret d’autodeterminació de Catalunya i la celebració d’un referèndum d’independència.

Així mateix, l’Aliança Lliure Europea insta a adoptar una llei per establir un “marc per a l’exercici del dret d’autodeterminació de les nacions sense estat de la Unió Europea”.

Et pot interessar  La fiscalia demana aplicar l'amnistia a una quarantena d'excàrrecs i empresaris processats per l'1-O i l'acció exterior
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí