Edició 2453

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 13 de abril del 2025
Edició 2453

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 13 de abril del 2025

La UE destinarà 100 milions d’euros perquè els països vulnerables facin front als efectes del canvi climàtic

|

- Publicitat -

El vicepresident de política climàtica de la Comissió Europea, Frans Timmermans, ha anunciat aquest dimarts que el bloc comunitari destinarà 100 milions d’euros al fons d’adaptació de l’ONU, que ofereix finançament a països en desenvolupament vulnerables a l’impacte del canvi climàtic.

Publicitat

En un comunicat, l’executiu comunitari subratlla la seva “determinació per augmentar el finançament al objectius d’adaptació climàtics”. “El fons d’adaptació pot jugar un paper clau”, ha dit Timmermans, que ha defensat “actuar també en matèria d’adaptació”. “El finançament de l’adaptació és fonamental”, ha afirmat.

Et pot interessar  Von der Leyen avisa que els aranzels de Trump tindran conseqüències “devastadores”: “Estem preparats per respondre”
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí