Edició 2427

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 18 de març del 2025
Edició 2427

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 18 de març del 2025

La CUP creu que celebrar el Consell de Ministres el 21-D és “una provocació inacceptable”

La formació anticapitalista idearà estratègies de desobediència civil i alerta que, qui va armat, és l'Estat

|

- Publicitat -

“Que el Consell de Ministres es vulgui celebrar el dia 21 és una provocació inacceptable”. Aquestes són les afirmacions del portaveu i diputat cupaire Carles Riera, que després de presentar aquest dimarts la campanya de l’esquerra independentista ‘Alcem-nos’ ha assegurat que des de la formació anticapitalista faran “tot el possible” per aturar i mobilitzar el país de cara als judicis.

Publicitat

Crítics amb el govern -que consideren que “només està complint, ras i curs, la legalitat espanyola”- la CUP ha decidit “tirar del carro” per “defensar els drets civils i polítics”. És per això que Riera ha explicat en una entrevista a El Matí de Catalunya Ràdio que “la resposta als judicis ha d’estar a l’altura de l’esperit del 3-O”.

Sobre la polèmica de les accions de protesta, Riera ha sentenciat que els anticapitalistes “desenvoluparan estratègies de desobediència civil”, i aquestes seran desarmades i ha afegit que, qui va “armat”, és l’Estat.

 

Et pot interessar  La CUP retreu al Govern que ignori la "responsabilitat" de l'Estat en la situació d'"emergència lingüística"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí