Edició 2449

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 09 de abril del 2025
Edició 2449

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 09 de abril del 2025

Sánchez es proposa ser el garant de Felipe VI per marcar perfil davant la dreta espanyola

L'executiu no tolerarà cap moviment que qüestioni l'autor de l'"A por ellos" institucional

|

- Publicitat -

La moció aprovada pel Parlament de Catalunya on es reprova la figura del rei ha donat un espai a Pedro Sánchez. El presidente del Gobierno no permetrà que Felip VI sigui qüestionat en un moment on els partits nacionalistes espanyols i d’extrema dreta, PP, C’s i VOX, exalten la seva figura en tots els actes públics.

Publicitat

Tant és així que a més del comunicat on el Gobierno considerava “inadmissible” aprovada a la cambra catalana per JxCat, ERC i els comuns, l’executiu ja treballa per decidir si acudirà al Tribunal Constitucional perquè així es respecti la figura del monarca. El problema, però, rau en el fet que al ser una declaració del Parlament no hi ha cap efecte jurídic i, per tant, no hi ha cap trencament amb la legalitat.

Et pot interessar  El Suprem condemna un català per insultar el rei espanyol a les xarxes i instar a "tallar-li el coll"
Publicitat

Clica l'icona i subscriu-te al canal de Whatsapp

Tota l'actualitat al teu mòbil!

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí