Edició 2433

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 24 de març del 2025
Edició 2433

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 24 de març del 2025

Nou fiasco d’Illa: Espanya ha comprat 3 milions de dosis de la vacuna ara suspesa

|

- Publicitat -

Nou fiasco en la gestió de la pandèmia de la Covid-19 per part de l’Estat espanyol. Resulta que la vacuna que havia desenvolupat la Universitat d’Oxford al costat de la farmacèutica AstraZeneca s’ha hagut d’interrompre i aturar-ne l’assaig clínic perquè un dels participants pateix “una malaltia potencialment inexplicable”. Segons han informat alguns mitjans espanyols, els investigadors haurien detectat els símptomes de la mielitis transversa.

Publicitat

El ministre de sanitat espanyol, Salvador Illa, es vantava ara fa una setmana que l’executiu havia adquirit un total de tres milions de dosis per començar a utilitzar-les al desembre en col·laboració amb la UE que n’havia comprat més dosis.

Després de conèixer-se la notícia, fonts del Gobierno han assegurat a laSexta que esperaran a veure en què consisteix aquesta paralització dels assajos per a veure quins són els passos següents a fer. Afirmen també que aquesta no és l’única vacuna que va a comprar Europa i insisteixen que es garantirà l’eficàcia i la qualitat en tot moment.

Et pot interessar  Illa compareixerà la setmana que ve al ple monogràfic del Parlament per esclarir el caos de Rodalies
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí