Edició 2449

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 09 de abril del 2025
Edició 2449

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 09 de abril del 2025

Més pressió per a Tajani: 76 eurodiputats demanen la protecció dels drets dels Puigdemont i de Comín

|

- Publicitat -

L’encara eurodiputat Ramon Tremosa ha publicat a les xarxes socials una carta firmada per 76 eurodiputats de diferents sensibilitats que va adreçada directament al president del Parlament Europeu, el popular i conservador Antonio Tajani. El text demanen que l’Eurocambra ha de protegir els drets dels eurodiputats electes catalans, Carles Puigdemont i Toni Comín.

Publicitat

L’italià, que va dir fa unes setmanes que “Mussolini havia fet coses positives per Itàlia”, es troba cada cop més pressionat per diferents veus de dins del parlament que li exigeixen una explicació pel cas de la negació de les acreditacions i que va suposar que Espanya les retirés a tots els electes per evitar l’evident greuge comparatiu.

A més, Tremosa explica que el president del Parlament Europeu es reuneix avui amb la mesa de l’Eurocambra on hi ha 5 Vicepresidents ja li han demanat explicacions pel seu veto a l’acreditació.

Et pot interessar  Puigdemont alerta del biaix i les "serioses mancances" dels darrers sondejos: "Semblen buscar un efecte polític"
Publicitat

Clica l'icona i subscriu-te al canal de Whatsapp

Tota l'actualitat al teu mòbil!

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí