Edició 2438

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 29 de març del 2025
Edició 2438

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 29 de març del 2025

L’OMS impulsa un assaig clínic per comprovar quin tractament és més eficaç contra el coronavirus

|

- Publicitat -

El director general de l’Organització Mundial de la Salut (OMS), Tedros Adhanom, ha anunciat l’impuls d’un assaig clínic per comprovar a nivell mundial quin tractament és més eficaç contra el coronavirus.

Publicitat

“Aquest gran estudi internacional està dissenyat per generar les dades sòlides que necessitem per demostrar quins tractaments són els més eficaços”, ha dit Adhanom en la roda de premsa diària que fa l’organisme per informar de l’evolució del covid-19 a nivell mundial. Segons ha avançat el director general de l’OMS, l’Estat espanyol, França, l’Argentina i l’Iran, entre d’altres, han confirmat que participaran en l’assaig clínic, que tindrà el nom de ‘Solidaritat’.

“Múltiples petits assajos amb diferents mètodes poden no donar-nos l’evidència clara i forta que necessitem per veure quins tractaments ajuden a salvar vides”, ha apuntat el director general de l’OMS, que ha considerat un gran “èxit” que l’assaig amb la primera vacuna hagi començat només 60 dies després que se’n trobés la seqüència genèrica.

Publicitat

Clica l'icona i subscriu-te al canal de Whatsapp

Tota l'actualitat al teu mòbil!

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí