Edició 2467

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 27 de abril del 2025
Edició 2467

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 27 de abril del 2025

La Casa Real ja prepara el retorn de Juan Carlos I, però vol evitar que sembli “que estava fugat”

|

- Publicitat -

La tornada de Juan Carlos I és cada cop més a prop. L’arxivament de les nombroses corrupteles ha aplanat el retorn del rei, però, segons informa vozpopuli, fonts pròximes a la Casa Real indiquen que “no serà en qüestió de dies”. “Un retorn imminent faria semblar que estava fugat. I en absolut”, detallen a l’enèsim intent de rentar la cara a la monarquia espanyola.

Publicitat

El mitjà recull que els testimonis emfatitzen que “cal esperar que es rebaixi la pressió social i mediàtica” i es vol destacar que les causes “ja han quedat tancades”, tot i que s’ha provat que el Borbó va defraudar milions d’euros a Hisenda.

La Casa Real vol dissimular que el retorn és conseqüència de l’arxivament de les investigacions i procurarà que la sortida d’Abu Dhabi no sigui precipitada per evitar les crítiques de l’opinió pública i els socis del Gobierno. I és que el “campechano” vol tornar ja a la seva estimada pàtria, però tot apunta que s’esperarà a “després de Setmana Santa” per evitar embrutar encara més la seva reputació.

Et pot interessar  L'Audiència rebutja amnistiar els independentistes represaliats per protestar contra el rei espanyol a Caldes de Malavella
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí