Edició 2513

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 12 de juny del 2025
Edició 2513

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 12 de juny del 2025

ERC del Baix Llobregat també s’oposa a l’ampliació del Prat i xoca amb el Govern

|

- Publicitat -

La federació comarcal d’ERC del Baix Llobregat i L’Hospitalet s’oposa a l’acord d’ampliació de l’aeroport del Prat si no és amb “consens previ amb el territori”, basat en el “treball conjunt” i en “acords amb tots els municipis implicats. “La protecció dels espais naturals i la biodiversitat, així com resoldre els dèficits d’inversió en protecció, són requeriments ‘sine qua non’ de la Unió Europea”, ha indicat la federació dels republicans a través d’un comunicat. Així, recorda que ja va defensar la mateixa posició al Consell Metropolità de l’Àrea Metropolitana de Barcelona el passat 28 de juliol amb una moció que rebutjava l’ampliació del Prat “sobre els espais protegits”.

Publicitat

La federació assegura, d’altra banda, que la xarxa d’infraestructures aeroportuàries tindria “una gestió més eficient i eficaç” si fos “des de la proximitat”.

Et pot interessar  Algunes escoles catalanes adoctrinen els alumnes en l'espanyolisme promocionant el concurs 'Carta a un militar espanyol'
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí