Edició 2439

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 30 de març del 2025
Edició 2439

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 30 de març del 2025

El PSOE no acceptarà ni el referèndum ni l’amnistia

Fonts del PSOE eviten detallar si ja han parlat amb Junts i defensen que també cal negociar amb les altres forces 

|

- Publicitat -

El ministre de Presidència, Félix Bolaños, ha defensat que la negociació de la investidura del líder dels socialistes, Pedro Sánchez, s’ha de fer “amb discreció” i ha evitat donar-ne cap detall.

Publicitat

Tanmateix, fonts del PSOE avisen no acceptaran ni el referèndum ni l’amnistia, però que entenen que JxCat ha de fer plantejaments de màxims com a punt de partida. “Cal deixar-los digerir i ajudar-los a prendre decisions”, han deixat caure. Igualment, han confiat que no hi haurà “guerra civil” a Junts i han argumentat que seria “fatal” per al partit anar a una repetició electoral.

“La gent no ho entendria, no aconseguirien res”, han afirmat, i han remarcat que el PSC ha obtingut més suport que la suma d’ERC i Junts. “S’ha de llegir l’estat d’ànim de la gent”, apunten, i confien que no hi haurà repetició electoral. També han descartat que els republicans i JxCat s’entenguin per fer front comú.

De moment, han descartat explicar si ja han parlat amb Junts i han defensat no posar tant el focus en la formació de Carles Puigdemont perquè també cal negociar amb ERC, EH Bildu, PNB i BNG. Les mateixes fonts han opinat que cal deixar que els partits agafin perspectiva durant uns dies.

Et pot interessar  Amnistiats 44 independentistes per tallar la C-17 a l’Ametlla del Vallès l’octubre del 2019
Publicitat

Clica l'icona i subscriu-te al canal de Whatsapp

Tota l'actualitat al teu mòbil!

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí