Edició 2452

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 13 de abril del 2025
Edició 2452

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 13 de abril del 2025

Ciudadanos ataca Puigdemont pel seu suplicatori al Parlament Europeu

|

- Publicitat -

Ciudadanos intenta condicionar el resultat del suplicatori contra Carles Puigdemont, Toni Comín i Clara Ponsatí. L’eurodiputat taronja Adrian Vázquez, president de la Comissió d’Afers Jurídics, assegura que no permetrà que l’afer “es converteixi en un circ, perquè està en joc el prestigi de la institució”.

Publicitat

El partit d’Inés Arrimadas vol ser “garantista amb els drets fonamentals i a la vegada no permetre cap acte electoral”. Les audiències per iniciar el procediment que afecta la immunitat dels líders independentistes estan pendents que el Parlament Europeu aixequi les restriccions de mobilitat, ja que les reunions del comitè han de ser presencials.

Et pot interessar  Puigdemont alerta del biaix i les "serioses mancances" dels darrers sondejos: "Semblen buscar un efecte polític"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí