Edició 2518

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 17 de juny del 2025
Edició 2518

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 17 de juny del 2025

Cambray, contundent amb els partits espanyolistes: “M’exigeixen que escolti els milers d’ahir, però neguen la veu als milions que demanen votar”

|

- Publicitat -

Diputats de VOX, Cs i PP van exigir al conseller d’Educació, Josep Gonzàlez-Cambray, que escoltés els “milers” de ciutadans que aquest diumenge van demanar l’escolarització en castellà. Davant d’això, Cambray els ha retret que ells mateixos “neguen la veu a milions de persones que han sortit repetidament demanant votar per la independència”.

Publicitat

Els diputats de VOX Manuel Acosta, Cs Nacho Martín Blanco i del PP Lorena Roldán han insistiti i han tornat a denunciar a Cambray que no es respecten els drets dels manifestants que ahir es van manifestar a Barcelona per reclamar que el castellà també sigui llengua vehicular. El conseller els hi ha respost que el que està fent és complir la llei i que “l’assoliment de competències en castellà està garantit”.

En resposta al diputat de VOX Manuel Acosta que ha mostrat una fotografia de la manifestació d’aquest diumenge, el conseller ha respost que la foto estava molt bé, però que n’hi ha d’altres “on hi ha hagut molta més presència de manifestants”.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí