Edició 2486

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 16 de maig del 2025
Edició 2486

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 16 de maig del 2025

Boye evidencia la malversació de Llarena per perseguir Puigdemont i l’independentisme

|

- Publicitat -

L’advocat de Puigdemont, Gonzalo Boye, ha tornat a veure una “malversació” clara en el joc brut de l’estat, i en concret del jutge Pablo Llarena, després que unes informacions del diari El Món hagin revelat que aquest va arribar a activar el centre antiterrorista per tal de capturar el president exiliat. Segons aquest digital, dins les diligències, el jutjat d’instrucció va recórrer al Centre d’Intel·ligència Contra el Terrorista i el Crim Organitzat (CITCO).

Publicitat

En aquest sentit, el diputat de Junts, Albert Batet, s’ha posat les mans amb aquestes revelacions, i en una piulada ha preguntat directament a Gonzalo Boye si això “no seria malversació”, a la qual cosa l’advocat ha deixat clara la seva postura: “Fa estona que em pregunto quant ens està costant aquesta bogeria… justament per això de malversació”.

Et pot interessar  Els mossos que van fer els informes sobre la fugida de Puigdemont diuen al jutjat que els van acotar la investigació
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí