Edició 2442

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 02 de abril del 2025
Edició 2442

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 02 de abril del 2025

Borràs exigeix a Illa que es desmarqui de la campanya que el presenta com la vacuna contra l’independentisme

|

- Publicitat -

Tot i que aparentment es tracta d’una campanya no oficial la circulació en xarxes d’un cartell amb el lema ‘Salvador Illa. La vacuna contra” i un llaç groc dibuixat al costat està aixecant polseguera. Molta gent de l’òrbita socialista l’està compartint a les xarxes i el vermell del fons del cartell és el mateix que utilitza el PSC.

Publicitat

La reacció no s’ha fet esperar. Molts independentistes titllen la campanya de miserable. La consideren insultant perquè tracta l’independentisme com una malaltia i pensen també que Illa pretén autoerigir-se com el salvador que com a ministre de Sanitat ha portat la vacuna contra la pandèmia, banalitzant la covid-19. Altres comparen el fons de la campanya amb aquelles ignominioses declaracions de Josep Borrell quan parlava de desinfectar Catalunya.

La presidenciable de Junts, Laura Borràs, ha escrit aquest tuit demanant al cap de llista socialista que es desmarqui d’aquesta campanya. “És ingnominiosa, antidemocràtica i estigmatitza milions de persones. I parlaven de reconciliació? Deixin de banalitzar una malaltia que ha causat milers de morts!”

https://twitter.com/LauraBorras/status/1345392562069262336

Et pot interessar  Puigdemont: “Catalunya no pot tenir un president que mentre el país col·lapsa va a Madrid a dir que tot va com la seda"
Publicitat

Clica l'icona i subscriu-te al canal de Whatsapp

Tota l'actualitat al teu mòbil!

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí