Edició 2499

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 29 de maig del 2025
Edició 2499

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 29 de maig del 2025

Arran llança una nova campanya per denunciar “la repressió que pateix el jovent organitzat”

|

- Publicitat -

Arran va llançar dijous una nova campanya per denunciar “la repressió que pateix el jovent organitzat”, a través de les xarxes socials. Una repressió que, diuen, només buscar “desmobilitzar-los i aïllar-los”. L’organització vinculada a l’esquerra independentista ha presentat la iniciativa “en un context de nova onada repressiva per part de l’Estat” i ha denunciat com “tot tipus de protesta combativa és reprimida amb la brutalitat policial i a través de processos judicials”.

Publicitat

Sota el títol ‘Embranzida’, la campanya persegueix l’objectiu “d’assenyalar als cossos policials com a executors de la violència als carrers, els governs espanyol i català com a responsables polítics i tot el sistema judicial que legitima aquest atac a tota expressió de disconformitat i confrontació amb el sistema actual”. Arran ha recordat que té un total de 40 processos judicials oberts i ha assegurat que “darrere la màscara s’amaga tot un aparell judicial i institucional que sempre acabarà defensant els interessos dels més rics a costa de la majoria”. “La repressió és inevitable, la por no”, ha afirmat l’entitat.

Et pot interessar  Nova mostra del segrest que pateixen els i les esportistes catalanes, que no poden representar Catalunya a nivell mundial
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí