Edició 2427

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 18 de març del 2025
Edició 2427

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 18 de març del 2025

Pedro Sánchez ‘reconeix’ la independència de Catalunya

El president del Gobierno fa una piulada per celebrar el dia de Castella i Lleó i el d'Aragó, no pas Sant Jordi

|

- Publicitat -

Pedro Sánchez ha tirat la tovallola amb Catalunya i de forma implícita, el president del Gobierno ha reconegut la seva independència. En una piulada al seu compte de Twitter, dimarts al matí, el dirigent socialista va celebrar el dia de Castella i Lleó i Aragó, no pas Sant Jordi.

Publicitat

“Avui Castella i Lleó celebra el seu dia a Villalar de los Comuneros i Aragó celebra San Jorge. Totes dues mereixen tornar a omplir-se de serveis i oportunitats que permetin a la gent viure i desenvolupar-se en la seva terra”, explica el president.

 

Et pot interessar  Xavier Sala-i-Martin destapa les trampes de la falsa condonació del deute del FLA: "El deute es pagarà"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí