La Generalitat Valenciana ha presentat recentment la marca “Taronja Valenciana”, amb la qual es vol no només impulsar els cítrics valencians, sinó que aquests siguin, a la vegada, més fàcilment reconeixibles pels compradors. El president del País Valencià, Ximo Puig, ha estat l’encarregat de presentar la iniciativa, per la qual s’han destinat mig milió d’euros.
“Volem contribuir amb esta campanya en renàixer d’un producte de gran qualitat i amb grans beneficis per a la salut” va expressar el president Ximo Puig durant l’acte de presentació, que va celebrar-se el passat dimarts, 15 de novembre. La iniciativa té dos objectius fonamentals, segons Puig: per una banda, augmentar el consum de la taronja, i, per l’altra, reforçar la identificació de la taronja amb el País Valencià.
La iniciativa compta amb un pressupost de 500.000 euros per a la campanya de promoció dins els mercats del País Valencià, to i que es preveu la seva ampliació a la resta dels Països Catalans i de l’Estat espanyol, així com a la Unió Europea.
Els cítrics conreats al País Valencià, concretament les taronges i les mandarines, podran identificar-se fàcilment a partir de la pròxima setmana, quan es distribuirà l’etiqueta als punts de venda.
🌳 Els nostres tarongers són part de nosaltres
🙌 Ara, taronges i mandarines valencianes
tenen marca: Taronja valenciana 🍊Volem que tot el món reconega l’etiqueta✅
que certifica la qualitat ✨ del que és tan nostre👉 Tria taronja i mandarina valenciana
🫂 Tria el Sentiment pic.twitter.com/oX3lyzLZl2— Generalitat (@generalitat) November 16, 2022