Una usuària de Twitter ha denunciat un altre cas de discriminació lingüística per adreçar-se en català al propietari d’un pis. “M’acaben de dir que no per respondre el 1r whatsapp en català? Doncs sí”, ha exposat en una piulada, en què adjunta un fragment de la conversa. A més, defensa que en cap moment li havia dit que no entengués el català.
La persona propietària no amaga que la discrimina per motius de llengua. “Només per haver-me contestat tres cops en català (fins i tot enviant-me àudios) donant per fet que l’entenc el català […] ja no estem interessats”, contesta, en castellà. Així mateix, l’acusa de no “tenir en compte l’altra persona” i li recrimina que ni tan sols pregunti abans de parlar en català, com si fos de mala educació. “Espero que et serveixi el meu feedback”, conclou el missatge.
En serio m’acaben de dir que NO a un pis per respondre-li el 1r whatsapp en català??? DONCS SI.
(tmpc m’havia dit pas que no l’entengués) pic.twitter.com/KReS32ZFmM— ainaplans (@ainaplansf) June 6, 2022