Edició 2511

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 10 de juny del 2025
Edició 2511

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 10 de juny del 2025

Més repressió contra manifestants: Jordi Pesarrodona és agredit pels mossos davant del consolat francès

|

- Publicitat -

Violència policial a la manifestació convocada pels CDR contra la cimera francoespanyola. L’activista i vicepresident de l’ANC Jordi Pesarrodona ha estat agredit per un anitavalot dels Mossos d’Esquadra quan la protesta es trobava a tocar del consolat de França.

Publicitat

Una línia policial d’antidisturbis ha intentat impedir que els manifestants avancessin cap a plaça Urquinaona amb cops de porra i sacsejades. Amb una força desmesurada, un agent ha empès i colpejat Pesarrodona, que ha caigut a terra. Els testimonis han escridassat els agents i l’han ajudat.

Et pot interessar  Nou incompliment del PSC: Parlon diu que la incorporació dels Mossos a ports i aeroports "potser es demora una mica"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí