Edició 2423

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 14 de març del 2025
Edició 2423

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 14 de març del 2025

L’exdirector del CNI no desmenteix l’espionatge massiu a l’independentisme català

|

- Publicitat -

L’exdirector del Centre Nacional d’Intel·ligència (CNI) Félix Sanz Roldán ha assegurat que no pot “confirmar ni desmentir” l’ús de la tecnologia Pegasus per part del CNI per espiar l’independentisme català.

Publicitat

En declaracions a TVE ha afirmat que ell no pot ni tan sols “parlar de la qüestió”. “Hi ha una llei clara que diu que el CNI no pot parlar ni dels seus mitjans, ni dels seus procediments ni de les relacions amb tercers” i, per tant, “si parlés d’això conculcaria la llei”.

Sanz Roldán va ser director del CNI entre 2009 i 2019, així que part de les escoltes que ha posat al descobert Citizen Lab s’haurien produït durant el seu mandat.

Et pot interessar  Un dels condemnats pels atemptats del 17-A assenyala directament el CNI: "Sabia les intencions de l'imam i va permetre que ens mengés el cap"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí