El dimoni treballa, però l’espanyolisme, ho fa més, sempre que sigui en contra de Catalunya i, especialment, de la televisió pública. L’última fita de l’espanyolisme més ranci ha estat una campanya promoguda per sectors espanyolistes i conservadors, amb membres de Cs i VOX, ha aconseguit que el programa de tertúlia i actualitat política nocturn ‘Zona Franca‘, una de les últimes apostes de TV3 que millor rebuda ha tingut, perdi un important patrocinador.
Un dels patrocinadors del programa, la cervesa El Águila, ha decidit retirar el seu patrocini al ‘Zona Franca’ després que més de 1.300 usuaris de Twitter el denunciessin públicament per començar amb la frase “puta nit i bona Espanya”. Un dels precursors d’aquesta campanya és Jordi Cañas, exdiputat de Cs, que el passat dilluns, 23 de gener, criticava l’empresa per patrocinar un programa en el qual s’insulta Espanya.
El matí d’aquest dimarts, el presentador del programa, Joel Díaz, responia la piulada de Cañas amb el següent missatge: “Que algú li digui a aquest pallasso que ja pot dedicar el seu temps subvencionat a alguna altra causa ridícula, que ja hem perdut el patrocini. Enhorabona per la feinada a tots els implicats en la campanya, des dels anònims d’ICV als de C’s i VOX. Visca les lluites compartides!”.
Que algú li digui a aquest pallasso que ja pot dedicar el seu temps subvencionat a alguna altra causa ridícula, que ja hem perdut el patrocini. Enhorabona per la feinada a tots els implicats en la campanya, des dels anònims d’ICV als de C’s i VOX. Visca les lluites compartides!❤️ https://t.co/igmc3ONxkX
— Joel Díaz (@joeldiazbrah) January 24, 2023