Edició 2485

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 15 de maig del 2025
Edició 2485

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 15 de maig del 2025

La sorpresa pot esclatar a la Federació de Barcelona d’ERC

La candidatura Dignitat Republicana aconsegueix 263 avals enfront els 302 de la candidatura oficial d’Eva Baró

|

- Publicitat -

La pèrdua de militants d’una de les principals federacions d’Esquerra Republicana podria afectar en el resultat final, però l’emoció està servida, ningú de la candidatura oficialista podria pensar que la candidatura alternativa aconseguís els 263 avals que han estat validats aquesta nit.

Publicitat

Recordem que a l’anterior congrés d’ERC a Barcelona, la candidatura d’Eva Baró va aconseguir 309 avals i la de Patrícia Gomà 267, i va acabar guanyat la primera. En pocs dies tindrem el resultat que pot esdevenir un important contratemps per la secretaria general d’ERC i portaveu a l’Ajuntament, Elisenda Alemany.

El resultat del darrer congrés va ser molt ajustat, guanyant Baró amb 365 vots contra els 342 de Patrícia Gomà i 21 en blanc, recordem que aquestes dues candidatures van juntes i només han aconseguit 39 avals més.

Et pot interessar  Salvar Esquerra Republicana...
Publicitat

Opinió

1 COMENTARI

  1. Què fa la Marta Rovira a Suïssa? Per comprar la seva llibertat va entregar la Generalitat al PSC més espanyol-castellà de la història. Continua cobrant d’ERC? DE QUÈ VIU? Com pot ser que ERC es desintegrés tant depressa? Buscaren continuar cobrant el sou. Com va ser que la base votés sí un plantegi tant anticatalà? Són una colla de traïdors . De la Rovira a la Vilalta, de l’Aragonès al D. Guiteras… Quin fàstic

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí