La plataforma audiovisual 3Cat, que engloba tant TV3 com Catalunya Ràdio, ha superat el milió d’usuaris registrats en els seus primers vuit mesos de funcionament. A través d’èxits com ‘Tor’, ‘Cuina com puguis’, ‘Joc de cartes’ o ‘Eufòria’, la plataforma ha consolidat el seu públic i ja supera els 20 milions de reproduccions, connecta amb més de 2,7 milions de dispositius únics cada mes i reprodueix 4 milions d’hores de consum audiovisual en català cada mes.
La nova plataforma de l’audiovisual públic català ha quadruplicat els seus usuaris registrats, segons ha informat la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) a través d’un comunicat. Amb un entorn més intuïtiu, amb una visualització dels continguts més atractiva i una major usabilitat, l’OTT de la CCMA ha sabut adaptar-se als nous hàbits de consum, a la nova manera d’accedir als continguts que demandava l’audiència i, segons la mateixa CCMA, “s’ha complementat a la perfecció amb el lideratge indiscutible de TV3 i el creixement sostingut de Catràdio”.
Diàriament, els catalans accedeixen a més de 130.000 hores de contingut, un fet que consolida la plataforma digital de 3Cat com “el principal referent d’audiovisuals en la llengua del país”. A més, més de 67.000 usuaris registrats consumeixen els continguts de la plataforma 3Cat des de fora de l’Estat, per mantenir-se connectats amb l’actualitat i l’entreteniment del país.