El nou Super3 ja és aquí. Amb una imatge renovada i una estratègia repensada, el SX3 (pronunciat Super3) vol tornar a apropar-se als joves i convertir-se en el referent de l’entreteniment infantil en català.
Ara el nou projecte infantil de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) compta amb una oferta transmèdia, omnicanal i multipantalla per mantenir en el món digital els valors de comunitat i servei públic. I ho fa, a més, desdoblant els continguts: l’S3 va dirigit a aquells nens que encara depenen dels grans a l’hora d’escollir què miren i l’X3 és pels que ja són més autònoms.
Laia Servera, cap d’Infantils de TV3, ha insistit que la llengua és un objectiu prioritari. “Si els referents infantils d’entreteniment no s’expressen en català, els nens i nenes no jugaran en català. Necessitem nous comunicadors, noves sèries, nous programes i noves formes de difusió per aconseguir-ho”, ha assegurat.
Estrena prometedora
El periodista de TV3 Abraham Orriols ja ha avançat que l’arrencada ha estat exitosa i que el SX3 s’estrena líder. “Ahir va aconseguir un 15,2% d’audiència entre els infants de 4 a 12 anys, situant-se per sobre de Boing, Clan i Disney Chanel”, ha detallat en una piulada.
El nou Super3
Fil🧵 pic.twitter.com/FJRhOC1j6F— Laia Servera (@LaiaSz) October 10, 2022
Bones notícies pel nou @SomSX3, que s’estrena líder. Ahir va aconseguir un 15,2% d’audència entre els infants de 4 a 12 anys, situant-se per sobre de Boing, Clan i Disney Chanel 📈👏🏻
— Abraham Orriols (@AbrahamOrriols) October 11, 2022