Edició 2488

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 18 de maig del 2025
Edició 2488

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 18 de maig del 2025

Entitats col·loquen 400 mortalles a la plaça del Rei de Barcelona per demanar que s’aturi el comerç d’armes amb Israel

Els activistes avisen el govern espanyol que "comerciar amb armes és comerciar amb vides humanes”

|

- Publicitat -

Entitats s’han concentrat aquest dimecres al matí a la plaça del Rei de Barcelona per demanar al govern espanyol que aturi el comerç d’armes amb Israel. Els activistes han omplert l’espai amb 400 mortalles per simbolitzar els morts que ha provocat la guerra.

Publicitat

La protesta, que ha coincidit amb el Dia Internacional de Solidaritat amb el Poble Palestí, ha estat el tret de sortida de la companya estatal ‘Posem fi al comerç d’armes amb Israel’, a la qual s’han adherit més de 200 entitats i els partits polítics Sumar, ERC i Bildu. “Comerciar amb armes és comerciar amb vides humanes”, ha dit la presidenta del Consell Català de Foment de la Pau, Gabriela Serra.

A l’acte s’hi ha pogut veure la presidenta del grup parlamentari d’En Comú Podem, Jéssica Albiach, el diputat per la CUP al Parlament Carles Riera i la regidora de Barcelona en Comú a l’Ajuntament de Barcelona Janet Sanz.

Et pot interessar  L'Estat ha adjudicat 46 contractes a indústries militars israelianes des de l'octubre de 2023, segons el Centre Delàs
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí