Edició 2311

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 22 de novembre del 2024
Edició 2311

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 22 de novembre del 2024

Els usuaris de l’R2N i l’R11, esgotats després d’un mes de les obres de Renfe a la Sagrera

|

- Publicitat -

Les obres de la Sagrera, que han tallat la circulacuó de les línies R2N i R11, compleixen un mes des que van començar a executar-se. Els usuaris d’aquestes línies, que encara han de suportar dos mesos més de talls, estan esgotats, ja que veuen com el temps de trajecte s’incrementa fins a una hora i mitja. Aquesta situació també s’ha traduït en un augment de la capacitat de més línies, com les de Montcada o Granollers Canovelles, així com del metro i altres serveis de transport.

Publicitat

Malgrat que després de 30 dies, els 28.500 viatgers diaris s’han acostumat als canvis, molts d’ells lamenten que per la seva vida quotidiana encara és “caòtic” haver de desplaçar-se fins a Sant Andreu Comtal per agafar l’R2N o l’R11. “Això és Trenaventura”, assegura una usuària a l’ACN. La principal queixa dels usuaris ha sigut que el temps de viatge s’ha incrementat notablement i també el cansament acumulat de fer “un transbord rere l’altre”.  Una altra queixa entre els usuaris que arribaven a Sant Andreu Comtal és que els informadors no comuniquen amb precisió els horaris de tots els trens sinó que donen intervals com “entre dos i tres quarts” i s’obliga a esperar fora de l’andana a una zona on no hi ha seients.

Tanmateix, no tots els usuaris reneguen dels talls, ja que també han comportat un increment de freqüències per alguns passatgers del Vallès. Així, l’R11, la línia de Girona, està fent parada a totes les estacions entre Granollers i Sant Andreu. “La part negativa és que els trens només arriben fins a Sant Andreu, però la part positiva és que tenim més trens i m’agradaria que es mantingués en el futur”, diu el Kevin Simon, un estudiant de Montcada i Reixac que triga “més o menys el mateix” temps que abans.

Et pot interessar  Junts vol que la gestió de Rodalies sigui 100% catalana i sense empresa compartida i ERC demana que es desplegui l'acord
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Minut a Minut