El SX3, el nou canal de la televisió pública catalana adreçat a recuperar l’interès de les audiències infantils i joves, tanca la seva primera setmana d’emissió amb unes xifres que demostren una gran acollida al projecte. El canal ha batut rècord d’audiències i d’usuaris únics a internet, i ha sumat 1,2 milions de reproduccions de vídeo. Pel que fa a la televisió, ha aconseguit que 674.000 persones sintonitzin el SX3.
Les xifres parlen per si soles, i en aquesta primera setmana d’emissió, 193.000 usuaris únics han accedit als continguts del SX3 a través dels mitjans digitals de la CCMA, el que suposa un creixement d’un 150% respecte a la mitjana setmanal de la temporada anterior. La pàgina web del nou canal ha tingut una audiència total de 115.200 usuaris únics, 2,4 2,4 vegades superior a la mitjana setmanal de l’última temporada. Respecte de l’audiència en directe per internet, s’han registrat 11.970 usuaris únics setmanals, i les 638.700 reproduccions a la carta. Des de la CCMA apunten que són les millors xifres des del maig de 2020.
El canal va estrenar, paral·lelament, una nova aplicació mòbil, la qual també ha batut rècords d’audiència respecte de la temporada anterior. Durant aquesta primera setmana, hi ha hagut 24.160 usuaris únics setmanals, una xifra que s’espera que augmenti en les pròximes setmanes. Les xarxes socials, que també formen part de la proposta del nou SX3, han registrat gairebé 490.000 reproduccions.
Actualment, 4 dels 20 programes més vistos a la carta de tot TV3 són del SX3: “InfoK”, “Guardians de la nit: Kimetsu no Yaiba”, “Haikyu!!” i “Titó”. I dels 20 vídeos més vistos de TV3, 5 són del SX3.