La multinacional nord-americana Nike ha triat Barcelona per estrenar el seu nou concepte de botiga ‘Nike Live’ a Europa al llarg de 2019, amb el que reforçarà la seva presència a Espanya, ja que també té previst inaugurar el proper any el seu ‘flagship’ a Madrid, segons van informar a Europa Press fonts coneixedores de la iniciativa.
En concret, Barcelona ha estat triada com una de les 12 ciutats claus del món per la companyia esportiva nord-americana per desenvolupar el seu negoci i en les quals provarà ‘Nike Live’, un innovador concepte de botiga que combina les característiques digitals amb un entorn físic únic.
El Nike Live de Barcelona, que serà el primer d’Europa i el tercer del món després del de Los Angeles i Tòquio, estarà situat al centre comercial dedicat exclusivament als esports d’El Corte Inglés a Portal de l’Àngel, un dels carrers més comercials i cars d’Espanya.
La companyia esportiva s’apropa al consumidor amb la seva nova aposta d’aprofitar el poder del digital per impulsar el seu creixement, accelerar en innovació i en la creació de productes per adaptar-se més a les necessitats dels nous clients.
Al costat de la Ciutat Comtal també comptaran amb aquest innovador concepte de botiga Nova York, Londres, Xangai, Pequín, Los Angeles, Tòquio, París, Berlín, Ciutat de Mèxic, Seül i Milà.
La multinacional nord-americana espera que aquestes ciutats i països clau representin més del 80% del creixement de la marca fins al 2020.
El concepte ‘Nike Live’ ja s’ha presentat a la botiga de la companyia a Los Angeles el passat mes de juliol, mentre que la propera està prevista a Tòquio per a la primavera, mentre que la de Barcelona estaria operativa a la segona part del 2019, segons van informar a Europa Press.